Hilding spyr

Daniel ligger utslagen i soffan brevid en hink och Astrid
som fortfarande inte mår helt bra ligger och smågnyr då
och då i sömnen.

Ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta.

Oskar och Frida mår iaf bra nu men eftersom Hilding spyr
upp allt han äter och är pyttepytteliten har jag ringt och
pratat med jouren om vad jag ska göra. Nu ska jag mini-
mini-amma honom ungefär en gång i kvarten så att han
får behålla något och inte tappar så mycket vätska att vi
måste åka till sunderbyn och lägga in honom.
Stackars, stackars liten.
Usch för att höra sitt lilla barn skrika och inte kunna mata
honom mätt.

Ja jag HATAR verkligen magsjuka!

... och nu är det bara jag kvar.

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Fy vilken mardröm - och när de är sååå små också...

KRYA PÅ ER!! Kram

2010-02-11 @ 06:23:29
Postat av: Ida

Vilken mardröm! Det låter verkligen fruktansvärt och plödsligt får jag lite av den omtalade fobin. huuu men du får en riktig FL-klassiker styrkekramar (på ett tryggt, smittofritt, avstånd!)

2010-02-11 @ 06:57:15
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Marie

Helt komiskt ändå att det barn du ammar drar på sig sjukorna, det brukar ju vara tvärtom. Just detta med "amningens skydd" är ju mitt starkaste argument till varför man ska amma di små.

2010-02-11 @ 07:24:05
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mä nä...nu får det väl ändå vara nog för eran del. Hoppas hoppas att lille Hilding är bra vid det här laget..allt bra extra jobbigt när dom är så små när dom blir sjuka. Jag skulle inte bli helt förvånad om du går och blir sjuk när alla andra blivit frisk och du kan slappna av igen och inte har någon annan sjukling att ta hand om. Jag håller dock alla mina tummar för att du ska slippa det helt!! LOVA att säga till om ni behöver hjälp med något. Om ni behöver något från affären..eller kanske något från apoteket..eller något helt annat. Skickar KRYA-PÅ-ER-KRAMAR till hela familjen och hoppas att allihopa är helt friska till imorgon!

2010-02-11 @ 08:15:58
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Elin

Stackars stackars er, mest dig och Hilding! Hoppas hoppas han snart blir bättre! Ett mammahjärta är starkt, även om det gör ont, glöm inte det! Skickar massor av styrka till dig!! KRAM

2010-02-11 @ 09:48:27
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars stackars lilla H! Hoppas han får i sig vätska och får behålla lite tissemjölk! Krya på er!

2010-02-11 @ 11:05:16
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0