Ett två, ett två

Lisa frågade om jag skulle haka på henne ner till
Göteborg nu i dagarna, och eftersom jag har en syster
och är moster till tre små underbara barn som bor där
nere så var ju svaret inte så svårt;
Självklart!

Det enda problemet är att vi måste ner.

Så ja, det kan ju ta ett tag.

På något magiskt sätt har iaf jag och Lisa redan
beemat oss ner till Stockholm, tydligen, så nu är det
Göteborg nästa som gäller. 

10 000 steg (eller mer) per dag ska man pallra sig.
Så idag har jag varit och shoppat mig en stegräknare 
för att kunna hålla reda på mig själv.
Jag har redan lite lust att fuska dock, för just nu står
den lilla rackaren endast på 7 650. Men kvällen är
ju ung, så jag tror jag sparar på fusket och går ut
på en prommis med lilla H istället.

Lite töntigt att fuska redan första dagen,
då kommer jag ju aldrig till Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

glöm inte att lägga på 2000 steg för morgonens runda på stan. Själv har jag just tagit mig en halvtimme på brädan här hemma.

2010-02-16 @ 20:00:35
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Heja dig!



Det skulle vara kul om du hakade på i Vi går till Göteborgforumet på min blogg. Där kan du posta dagens steg samt skriva en presentation av dig själv och varför du gör detta.

2010-02-17 @ 22:38:58
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0