Don`t diet...

Start a riot.

Det kom ett paket med posten för ett tag sedan från
min supersöta lillasyster Maria. I det fanns en magnet
och ett jättecoolt broderi-kit.
Jag hade nästan tänkt starta handarbeta med det på
direkten... men det kom lite ivägen;)

Helt mysigt med lite handarbete ju=)
Fick även den här fulcoola magneten.


"Fian har sina tentakler i det mesta och håller koll på
allt. Det är viktigt att veta vad som händer och ha k
ontroll. Det är som att leka Gud lite."

Hahaha! Det stämmer ju precis, jag ÄR nog lite
Gud ändå;)

Bägge två från underbart roliga fuldesign.
Har hur mycket roligt som helst.
Jag funderar nästan på att shoppa den här sen;


Jag behöver bara lite mera väggar i mitt hus.
Vet inte vart jag ska få plats med allt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :) Smedkroken ligger vid skurholmen, ett kvarter som är rakt ovanför burströmska typ. Du vet säkert vart det är :)

2010-02-16 @ 08:46:05
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0