Det sker mirakel

Hilding somnade strax efter 23.30 igår och sov ända
fram till 04.30! Helt utan uppvak och mat. Sen låg han
vaken en lång stund och pratade med sig själv och nu
imorse vaknade han vid 06.30 och var arg som ett litet
bi, men ändå.

Igårnatt tyckte han att 1½- 2 timmar mellan varje litet
mini-mellanmål var det längsta han kunde behöva
vänta. Sånt kan göra en allvarligt galen!

Jag försöker att hålla ut lite mer mellan amningarna
än Hildings tokiga önskemål på 45min -2 timmar.
Det är ju faktiskt JAG som bestämmer... det är iaf
vad jag försöker intala mig själv;P

Ju längre det går mellan desto mer äter han och
desto mindre ligger han och bara dum-snuttar, säger
ju sig själv. Men ändå är det lite klurigt att inte bara
ge med sig för att få tyst på skrik-farbrorn.

Jag har försökt att förklara för honom att han inte
kommer att dö av att vänta lite längre mellan målen
... men jag tvivlar lite på att han tror mig!


Hmmm.
Hildings mamma snackar skit!

Kommentarer
Postat av: Lisa

starkt jobbat lille H! 5 timmar är ju nästan en hel evighet.

2010-02-24 @ 10:40:08
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gjorde en Frida idag! ;) Har en torrspricka på ena fingret som gör jääääätteont! ;) Sen plåstret lossnade vid morgonduschen har jag känt mig halvt handikappad åkunde ju knappt klä på barnen. När jag kommer ner så plåstrar ja om fingret å genast upphör alla problem. Klär på bägge ungarna ytterkläderna utan problem å först då vi ska iväg så känner jag att AJ, va? har jag ont i två fingrar nu? Känner där plåstret är å de gör inte ont alls. H



Jag har plåstrat om FEL finger.. Moahhahahhahah!

2010-02-24 @ 11:53:20
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0