Daddy´s home

Inte helt roligt att läsa bloggar idag. Antingen tycks folk
vara sjuka eller så har de varit redan varit det... eller
kommer?!? de att bli det! haha;)

Ja, jag börjar nästan känna mig lite nervös över att vi 
fortfarande är friska. Nästan så man bara går och
väntar på att få se vilken härlig bacill som ska drabba
en först. I dagsläge tar jag det mesta som inte är 
magsjuka. Hata magsjuka!

En sak som är säker är att Rosings blogg ryker från
bloglovin nu i alla fall. Männsikan käkar broccoli och
ett ägg (typ) till lunch och powerwalkar med barn-
vagnen varevigaste j*kla dag, förutom idag då hon
springer på löpbandet istället för att vädret är dåligt.
Men orka. Suck och stön!
Skönt att jag är på tok för gammal för sånt svammel;)

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag...


men jag gissar att Astrid vill gå ut?!?

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, det är lite crazy. Jag är faktiskt inte gravid jag lovar, men troligen är jag väl skendräktig ;)



Vi hittade lite utbyggnadsbilder från i sommras faktiskt. men i största allmänhet så verkar Jocke bli väldigt inspirerad av ert hem. Han vill ha en sån tapet som ni har i köket och så gillade han ju givetvis er "lilla" tv... synd bara att han jobbar hela tiden annars så kanke boytan skulle växa fortare.

2010-02-04 @ 10:39:02
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0