Buhuuu!

Syskonvagnen har gått paj!

Och det mest tragiska är att jag vet att det är jag
som har pajjat den. Tydligen är den ingen plogbil,
tänka sig.
Fästet som håller fast ena framhjulet har halvägs
slitits lös från ramen... typ något sånt.

Det är lugnt säger Daniel. Det där är det ju enkelt
att fixa. Man svetsar bara ihop det igen och så
sprayar man dit lite svart lackfärg som avslutning
så blir det som nytt.
Jaha.
Är det bara jag som inte tyckte att det lät dirket
enkelt?!

Allt som kräver en svets för att fixas klassar jag
automatiskt som svårt... för att inte säga omöjligt.

Hade jag haft en miljon hade jag gått och köpt
mig en sprillans ny Urban jungle istället, nu på
direkten.
Den skulle jag aaaldrig häva sönder, nej banne
mig!

Kommentarer
Postat av: Soppa

Nä klaga till Emmaljunga !!



reklamera !!



Titta inte här om du inte är sugen

http://www.pramworld.co.uk/category/552/Mountain_Buggy_Sale

2010-02-24 @ 20:25:33
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0