Vad händer?!

Klockan är över halv tio på kvällen och BÄGGE
småttingarna vägrar fortfarande sängen.
Hur hände det här?!? Vars är "fredagsmyset"?!

Jaja, så kan det gå. Astrid drog en liten oplanerad
powernap strax efter 17.00 PÅ GOLVET i vardags-
rummet, envis som få, och jag lät henne sova i
hela 30 min. Nästan så att man skulle kunna tro
att 30 minuter är samma sak 2-3 timmar på
liten-person-språket.
Hilding har jag ingen som helst teori till varför han
inte sover för natten sedan länge. Tvivlar på att
han har en själv.

Rackarns ungar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag säger älskade barn och sånna vill man då och då ha fler av , Knäpp är man då när man vill ha mer frivilligt arbete, tur att dom är söta

2010-12-03 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0