Julkalender

24 små luckor av spänning, glädje, lycka... och tårar,
ilska och ett himla bråkande.



Efter första luckan tvekade jag lite på om det över-
huvudtaget skulle bli några mer luckor att öppna för
Pumlans del, men nu går det över förväntan bra.
-Bara en. Inte mera. Nu slut.

Själv nöjer jag mig med Shopoholics adventskalender
på FL, även om choklad inte heller är helt fel. Ozzy
öppnar och äter sin chokladkalender i omgångar
(eftersom han alltid bara måste vara lite tvärsemot),
Frida följer kalendern på tv:n och öppnar sedan sin
med en lucka i taget medans hon sakta räknar ner
mot julafton.

Idag ska vi shoppa en ny julgransfot så att granen
äntligen kan komma upp. Jag visste inte riktigt att
det var sånt som man kunde ta sönder, men såklart,
ALLT går att ta sönder!;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Efter första luckan funderade jag på samma sak när jag fick höra: En till mamma, en till klad (choklad) mamma, till klad!! Nu går det lite bättre och hon vet att en om dan gäller. Fast hon gör ett försök att fråga efter en till varje dag :)

2010-12-08 @ 13:12:08
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0