Tarzan

Tro det eller ej,
men ibland ramlar och faller Hilding.



Idag hann jag vara hemma i hela 15 minuter kanske
innan han drattade omkull då han försökte klättra upp
i soffan med en legobit i handen som gjorde ett snyggt
lila märke i pannan på honom.

Farmor som varit barnvakt då jag jobbat min sista dag
samtidigt som Daniel jobbat sin första (efter en väldigt
lång semester) föreslog att jag kunde få låna en av
hennes två tyghjälmar som hon köpt superbilligt av en
vännina då hon tyckte att det var sånt som kunde vara
väldigt bra att ha med klättriga barnbarn.

Varför känns det lite fel när det är farmor som erbjuder
MIG sånt och inte tvärtom?!;)

Men vafan, lets try it. Han lär ju knappast kunna skada
sig mindre med lite töntigt vadderat tyg på huvudet,
han Hilding Vilding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0