Shoes!

Kan det finnas något bättre?!

Eller ja, egentligen finns det ju en hel massa.
Men ändå.
Igår medans Ozzy fick följa med Holmfrids till Råneå
och fiska kräftor så passade vi andra på att göra stan
och utöka fin-tjejjornas skoförråd lite.


Adidas, adidas, adidas. En liten röd tråd.

Astrid som levt hela sommaren i foppa fick sig ett
par grymma rosa/vita gympadojjor från intersport.
Fridas skor började (som vanligt) bli aningen trånga 
för tårna så även hon fick sig ett par snygga
(i storlek 38!!!).
Sen hälsade vi på Pelle och Kajsa i deras
supersnygga lägenhet ute på bergnäset och Fridolina
fick stolt överta ett par guldiga skönheter som Kajsa
donerade i födelsedagspresent.
(väldigt synd att vi numera kan låna skor av 
varandra - INTE!;)
 


Kunde inte heller låta bli att plocka på mig dessa
söta turkosa klackisar till Pumlis i storlek 23,
79,50 från h&m.

Igår var Johanna över och hjälpte Frida baka en
cheesecake och idag blir det barnkalas.
Kaffe är ett måste.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Barnkalas = kaffe i mängder ;)Vår kära son har lyckats pilla ned hälften av hans bilar i dagisets låsta förvaringslåda under vår lekvistelse där idag, så vi måste väldigt tidigt på måndag gå dit och fråga snälla fröknarna om vi kan få tillbaka dem... Sen har han tagit en skål full med såpavatten och blandat med kattmaten och hällt ut över golvet. Sen har han tagit badrumsspray från en mycket hög hylla och sprayat badrummet "lite"... Dagis börjar på måndag! Jag och Jos ska på stadsvandring på tisdag jiiiha!

2010-08-14 @ 19:03:12
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Snygga skor! :)



Holmfrids och Råneå låter bekant. Vi har hängt hos några holmfrids i råneå i helgen !:)

2010-08-15 @ 17:01:54
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Skor är loovely!



Alltså BAJS jag hade ju din fina katvigmössa i minneslistan ikväll, kollade 10 minuter innan och tänkte att jag skulle knipa den. Sen ville Milla ha välling och jag glömde den :( Fy vad billigt den gick, typiskt!!

2010-08-15 @ 20:15:01
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0