Såklart

... lite bilder (dock kassa från min kassa mobil)
världens sötaste också!

Vi stannade till (betyder egentligen att Astrid hoppade ur
vagnen;) vid en liten lekplats mellan villorna på väg hem
från en "utflykt" till Ica och barnen fick leka lite.

Funderar nästan på att göra en liten syskonkategori eller
liknande till bloggen bara för de är så jäkla fina och söta
tillsammans, hänger alltid med eller brevid varandra och
verkar i stort sätt alltid ha så himla roligt ihop.
Fina fina Lillasyster och Lillebror♥


-Gunga Hinni. Jaaa, bra! hejjar Astrid på
medans hon gör fart.


-Yiiehaa! Astrid rider häst. 


Åker rutschkana tillsammans.
-Kom Hinni, kom! Det är inte så lätt att hinna med
dock för Astrids väntetid är inte alltför lång, några
gånger fick Hilding åka framför henne i famnen
men de flesta gånger höll jag i honom för då hade
Astrid redan stuckit.


Hilding i vagnen på väg hem med manliga rosa
vovve-väskan i lack.


Astrid har för övrigt gått och blivit värsta pappegojjan,
Daniel hävdar att hon varit likadan länge men jag
tycker det ändå det är skillnad bara nu över helgen.
Hela vägen till Ica satt hon och pekade på allt hon såg
runt omkring sig (även andra människor) och sa
"va e det" och så fick jag svara, sen upprepar hon hela
tiden ord från allt man säger så nu gäller det att passa
sig, även om hon fortfarande också pratar mycket på
hebreiska?!? Inne på Ica och utanför skulle hon sen
också bestämt ropa "hej" och "hejdå" till varenda kotte
som hon råkade få syn på och ikväll när jag skulle söva
henne så önskade jag nästan att jag hade haft ett par
öronproppar där efter ett tag. Roligt att höra lite hur
hon tänker iaf, Hilding låter mest Ahhhgggghhh och
Öööööhhhhh, förutom nä, mamma och pappa som det
också låter som att han säger ibland.

Och påtal om ingenting, iskalla händer hade
småttingarna bägge två efter att vi varit ute idag.
Är det nu det redan börjar bli dags för fingervantar
alltså?!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Himla härliga syskonbilder... de ser verkligen ut att njuta av att vara med varandra :)

2010-08-24 @ 23:25:09
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: johanna

naaw, nog är dom ju som socker :D

2010-08-25 @ 06:44:40
URL: http://museasily.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är så härligt med syskon som trivs tillsammans, nästan jämt iaf:)

Din Astrid och min Alice verkar vara i samma fas när det gäller pratandet. Jag får skavsår i öronen och hon roar de flesta andra i närheten när man handlar :)

2010-08-25 @ 20:38:49
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0