Spawn of satan

Fick ett sms av Daniel alldeles innan jag slutade jobbet;

Det är bekräftat "she`s the spawn of satan",
KOM HEM!


Pumlan Humlan har totalt slutat lyssna på sin pappa
(också). Välkommen in i klubben. Mohahahaha!

-Vänta du bara, muttrar Daniel vid köksbordet då jag
skrattar högt och mobbar honom lite samtidigt som  
Pumlan skriker högt i facett och kladdar mat överallt
annars än i munnen, varierat med lite glatt jubel och 
bä bä vita lamm sång.
-Du kommer att bryta ihop, flinar Daniel ondskefullt,
tillsammans så kommer dom att krossa dig.

-Jag vet,
svarar jag. Men just nu är dig dom krossar!
Hahahahaha!

Oväxling förnöjer.


Världens finaste satan-avkomma i Molo birds.

En väldigt, väldigt snäll sådan måste jag också tillägga.
Lite pillrig och påhittig bara. Idag svämmade plötsligt
handfatet på lill-toan över så att vi hade en mindre flod
över hela toagolvet efter att Astrid varit där och tvättat
sig efter maten.
Först trodde vi nästan att en packning gått sönder eller
att ett rör läkte (hemska, hemska tanke). Men sen
hittade Daniel en massa nertryckt toapapper och en 
liten rosa tanborste(!) inne i avloppet när han skruvade 
lös det!;)

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha. nästan lite härligt att läsa med tanke på att daniel ju faktiskt haft sin mamma som barnvakt en hel massa dagar på senare tid :-) Kan dock anta att jag lär sluta skratta när det är jag själv som sitter här hemma med två småttingar..men men..den dagen, den sorgen :-)

2010-08-02 @ 20:24:43
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Erica

det är så härligt att läsa att andra än tilde trotsar.=)

2010-08-02 @ 22:23:39
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0