Jag blöder

Och nej, jag har inte gjort illa mig. Bara den vanliga
kvinnliga blodförlusten som kommer ungefär en gång
i månaden.
Yeppie! Eller så INTE.
Nu när jag med all säkerhet dessutom kan säga att
jag ALDRIG någonsin mera kommer att skaffa några
fler barn så känns det nästan extra jobbigt och
onödigt. Fast efter 8 månader så var det väl nästan
lite på tiden att blodiga tant röd kom på besök igen.
Men jag hade verkligen försträng det här kollijoxet
med att gå omkring som en stucken gris.

Mitt klädval i morse som gick ut på ljusljusblåa och
ganska tighta jeans i kombination med en väldigt
mycket inte rövtäckande tröja börjar kännas som
en mindre bra idé.

Ingen som helst liten mensvärk kan jag dock känna
av, så det är väl bara att vara glad och gilla läget.
När jag var "ung";P brukade jag alltid överdosera
på ipren, panodil, alvedon och det mesta annat
medans jag låg dubbelvikt i sängen och vred mig i
smärta första dagen/dagarna. Så fyra barn kanske
gör vissa underverk för kroppen ändå. VISSA!
... och så en hel del inte-underverk med då!;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men LYX att gå utan i åtta månader. Min mens har alltid kommit tillbaka två veckor efter avslaget slutat, som hållit på i sex till åtta veckor. Grattis till mig!

2010-08-11 @ 11:57:43
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med Marie, lyx! :) Klarade mig inte längre än 3 månader och mensvärken from hell har jag kvar trots 2 barn. Betyder det att jag måste skaffa fler barn kanske ;)

2010-08-11 @ 12:52:50
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Elin

Det verkar lite lurt det där.

Jag får vänta längre och längre för varje gång... Kan hända att naturen försöker säga mig något ;)

Enda fördelen mad att den kommer tillbaka är väl att man får någorlunda ordning på saker och ting!

2010-08-11 @ 22:35:55
URL: http://norenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0