Höstmys

1 vecka kvar nu tills jag SLUTAR jobba.
Och ja, nu längtar jag faktiskt lite.

Gillar när det börjar skymma ute om kvällarna.
Snart kan börja tända lite ljus, mysa runt i 
tofflor (men ogilla kylan) krypa upp i soffan
under en filt och kolla på film med en varm kopp
the eller kanske en latte.



Synd bara att vintern ska envisas med att vara
så fasligt lååååång sen. Jag lär hinna ångra mig
3000 gånger och mer bara innan november.
Men just nu är mörkret mest mysigt.


Idag har jag fyllt på mitt värmeljusförråd.

Nu ska jag gå och slå in några paket, för imorgon
fyller världens bästa och absolut finaste Frida år.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag längtar också efter hösten och värmeljusens tid nu. När David läste det här inlägget så kommenterade han att din uppladdning med ljus ju bara var en dagsförbrukning ;-)

Jag börjar för övrigt också ledsna på att jobba nu och har börjat se fram emot lite ledighet...men 3 timmar ensam med trotsmonstret imorse fick mig att ta tillbaka det. Jag blir GALEN

2010-08-10 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0