Göteborg

Hejdå regniga Luleå och Hej hej oregniga Göteborg. 

Idag har vi gjort stan, strosat runt bland småbutiker
och uteserveringar, druckit latte och käkat gott.


Jag och Maria käkar hamburgare på O`Learys.

Jag har klämt lite på en Molo-regnbågsoverall och
sörjt lite att jag lät Daniel bestämma en grön;P Vi
har letat mönster till Joppis balklänning (äntligen
någon som nog faktiskt kommer att ta studenten;),
vi besökt en av Sveriges största tygbutiker och
även sett världens största chokladbollar.


Världens störtsa chokladbollar! Stora som
knytnävar.



Jag har spontanshoppat ett tyg!! Så kan det gå.
Dyrt som attan var det men det talade till mig och sa
att Ozzy behövde nya supercoola gardiner i sitt rum.
Jag saaaaaaaknar Ozzy!



Övrig shopping. Några rea-tröjor for Moi, billiga
ballerinaskor från H&M, i love och på Designtorget
köpte jag... en barnbok! Jomen så kan det också
bli;) Världens sötaste bok om bajs. Köpte även en
skitsnygg jacka till Frida på H&M och ett par Snö-
örhängen bara till mig.


Maria och Mamma på ett utefik där vi avslutade med
varsin latte innan vi tog spårvagnen tillbaka till
Västra Frölunda igen strax före 7!
Jag saknar fik med sånna öppetider i Luleå ja.


Kommentarer
Postat av: Tana

Göteborg har sin charm:)

2010-08-22 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0