Fun in the sun

Det är tur att Maria också har barn, annars hade jag nog
behövt sakna halvt ihjäl mig efter mina egna små hjärtan.
Nu känns det ändå rätt hanterbart på dag 3 borta från
mina mini-mees. Mosters finaste fyller dagarna med liv
och rörelse, sen tar vi lite barnfria pauser ibland och åker
iväg och tokshoppar och sockerchockar... sånt vi gör
väldigt bra;)



Lagomt är dock bäst, omväxling förnöjer eller vad man
nu vill kalla det... så idag har vi även hängt ute i solen
med de fina små och picnickat med lite kaffe och kakor.

 
Dagisgårdar är alldeles underbara, fulla av lek-
möjligheter samtidigt som de håller små snabba 
busar inom ett visst avgränsat och lättövervakat
område;)


-Älskar dig, jätte jättemycket! säger Ediz till mormor
och är söt så man bara smälter.


 
Fina Selin och Ediz. Det är rätt skönt ändå att se att
det inte bara är mina barn som älskar sand.


En, två, tre små söta trollungar i badet innan 
läggdags.



Utsikt från sjunde våningen.

Västra Frölunda är en fascinerande blandning 
av grönskande grönt och grått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0