El Loco Love

Provade snart 3-åriga Alvins gamla vinteroverall (en stor
86:a/92:a) igår på min lilla belgianblue-bebis och kunde
konstatera att även om alla dessa olika stora storlekar
kan göra mig mindre galen så är nog lille Hilding en jätte.
Ingen aning hur lång han är nu men han fyller ut sina
kläder rätt bra, om vi säger så;)

Sen kan jag även konstatera att det vore ganska bra för
Sveriges ekonomi om någon kände för att erbjuda mig
ett jobb någongång runt feb-mars 2011. Att få en rätt så
skaplig lön tillskillnad från en halvtaskig föräldra-
penning är nämligen en till sak som kan göra mig
mindre galen! Om vi säger så;)



En grööön underbar overall till lilla H blir det,
i stl 92. 
(Som jag planerar att också kunna klämma in Astrid i
som extraoverall om det skulle behövas då hon börjar
I ur och skur-förskolan. Extra ytterkläder känns som
en bra idè då )

  
Sen regnbågsvantar till lilla H för att väga upp bristen
på regnbåge och bubbelgumrosa till lilla A, bara så att
ingen råkar tro att hon är kille eller så;P

Ja iband kan jag tänka mig att kompromissa lite med
min andra hälft. (Så länge jag bara får bestämma liite
mer än honom;)


  

När blev det annat är skitskittråkigt att handla saker
som underställ?!
... sen Molo började tillverkade sånna med en roosa
söm, tror jag!

Mest grejjer kvar när man dör vinner,
däför BEHÖVDE småttingarna också varsin liten
ryggsäck till dagis, som har ett spänne som man kan
klicka fast runt midjan vid långpromenader och roliga
utflykter. Perfekto!

  
Gissa vems som är vems!;D

Just nu hade jag nästan kunnat hångla med brev-
bäraren lite om det betydde att han skulle komma
med MIN post lite lite snabbare då!

(Bilder från Babyshop och Luckylittleme.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

nu gör du mig lite orolig ju. Jag hoppas att den har ett spänne att spänna över bröstet, inte runt midjan. Traskade in på LLM för att jag var säker på att jag sett en bild på spännet där men icke...hur vet vi överhuvudtaget att det är ett spänne?

2010-08-05 @ 19:19:19
Postat av: Malin

Men ååå vad fina ryggsäckar! Hade ju tänkt att Alice skulle ha sin minikånken till dagis när hon nu börjar där, men nu funderar jag på vad jag ska hitta på för ursäkt för att få köpa en molorygga ;)

2010-08-05 @ 19:36:40
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Lisa

okej. förlåt för mitt svammel. Skyller på huvudvärk och att jag är fast på jobbet än. Nu hittade jag den bild jag hade för mig att jag sett så nu är jag lugn :-D

2010-08-05 @ 19:38:06
Postat av: Lisa

Förresten så har jag inte fått någon orderbekräftelse från beställningen igår än...så jag mailade dom nu och hoppas på svar. Men börjar kännas som att det var för bra för att vara sant

2010-08-05 @ 19:44:51
Postat av: Emma

Men åh så snygga de kommer bli i vinter!! Var också sugen på ryggsäcken till Milla, den lila såklart :P bra med spännet! Förstår att du längtar efter brevbäraren :D

2010-08-05 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0