Älskar Dig

Frida Sofia Johansson.


Presenterna redo.


10 ljus i tårtan.


Trött men lycklig Honey Bunny.


Astrid var lite rädd att hon skulle missa tårtan så
hon sprang snabbt som attan och hämtade sig en
liten tallrik och en mugg.



Hinni.


Gissa ränderna!;)


Lillebror hjälper till att öppna paketen.


Tjabba Cooling!





Hilding fick tag i Astrids yoghurt-tallrik vid
frukostbordet.



Partyhatten på och öppnar finfina paket från
moster Maria.



Mami.


Joppi och Mormor.


Rossa.


Blåser ur mera ljus.


Tårtan var god.


Hilding var cool med  AC/DC tröja och sin rosa
hjärt-slev.


Brudarna blåser såpbubblor


... mormor också.


Pumlan samlade grus och la ut det på sin byxa.


10-års presenten.


Världens finaste♥

Grattis på födelsedagen Älskling!


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu slog det mig, fan vad långt hår du fått! :)



Och grattis till din stortjej! :D

2010-08-11 @ 07:10:59
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: lisa

ha..min mentala hälsa är på väg att gå bye bye redan nu så jag hoppas att det inte tänker bli värre än så här. Jadu jag vet inte riktigt vad ni ska roa er med nu. du får hoppas att jag jobbar lite helg så jag är ledig lite vardagar istället och kan roa er.

Det är möjligt att vi kommer ta fasta på erbjudandet om att ha Alvin hos er lite någon dag (om David måste vara i stockholm när det egentligen inte passar med mitt schema) och ja vi vågar lämna honom hos er...du vet bara inte vad det är du erbjuder...du har inte träffat mrTrotsmonster än hör jag ;-)



Förresten så lyckades inte David vidare bra med att hämta upp kläderna från er igår. Han tog ryggsäcken men glömde det viktiga.

2010-08-11 @ 10:17:49
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0