Segt

Daniel flög till Stockholm tidigt igår morse och jag fick
som ingenting alls gjort på hela dagen igår.
Konstigt det där, för även om jag inte gjorde något
speciellt så hade jag fortfarande inte tid med någonting.
Hur funkar det?!?

Vi gick över till mormor som försökte mata Hilding med
mazarin. Blääähh grimaserade Hilding och spottade ut allt
men mormor påstod att han tyckte det var gott. Sen fick
han också lite havregröt till frukost igår, blääääh tyckte
Hilding till det med.


Mmmm, så gott! Men eller hur, tycker Hilding

Frida följde mormor och Joppi till stallet, Ozzy klättrade
på taket med sin tremänning och jag och småbarnen tog
en promenad på härlig asfalt.

Astrid vägrade sova på kvällen så efter en miljon lästa
böcker somnade jag redan klockan 9 igårkväll efter
Äntligen Hemma. Mycket egentid där!
Jag hade nästan glömt hur dödens trött man blir av att
ligga ner och läsa böcker. I min ålder borde man nog
inte ligga ner alls om syftet inte är att sova!;P

Idag saknar vi fortfarande solen men Friadas älskade
siamesiska tvilling kommer hit och tar med sig både
lillebror och mamma så vi ska gå ut allihopa och trotsa
med en mysig picknick i alla fall.
Det blir vad man gör det till.

Nu ska jag göra kaffe!


Öga! Astrid kollar så att alla kroppsdelar sitter
kvar när hon är ute och leker.


Grinar när hon ramlar med bara händer i snön.
Så går det då man tar av sig vantarna, säger jag bara.
Så går det!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Åhh Stor killen - vad tiden går fort när de växer :). Härliga bilder...

2010-04-07 @ 20:00:24
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad det är synd om henne det var säkert du som puttade henne ;-)

2010-04-08 @ 22:08:04
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0