Hell Yeah!

Rockstars påväg till 30(60)-års fest ute på Club RedLine.
(Med lite JR Ewing meets hoocker-feeling;)


Pinsamt tyckte Oskar och ville aldrig gå på fest
med mamma och pappa...



... men det ville däremot Astrid och gjorde sig
startklar.

Bägge två fick dock stanna hemma med mormor
och Hilding. Frida sov över hos en kompis.


Daniel hade lite Elvis-tema under pimp/manager/JR
hatten (kärt barn har många namn)...



... och jag började med en Kizz-sminkning men
ides inte längre än så här.
  

Kul hade vi i alla fall och var nog inte hemma förräns
vid halv två tiden på natten, mina tuttar överlevde
också men det var nog första natten som jag faktiskt
uppskattade Hildings nattmål.

Morgonen efter då vi vaknade var det mörkt.
Väldigt mörkt.



Jag tycker nog faktiskt att det räcker och blir över
med snö för i år nu va!?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Yeah!:D

2010-04-03 @ 07:50:01
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0