Morgonstund har guld i mun

Imorse vaknade av att någon underbar låg och
boxade mig i ansiktet med sina små härliga knytnävar
som ofta, om inte alltid, doftar lite av bebiskräka♥
Astrid låg och sjöng och pratade för sig själv borta i sin
säng tills hon hörde att jag rörde på mig och sovmorgon
var ett faktum då jag tittade på klockan och insåg att
den faktsikt var bra mycket närmare 08 än 07!
Wehey!
Finns inte mycket att klaga på där.

Fortfarande har jag dock varit trött som en gnu större
delen av dagen då jag likt en trotsig liten fjortis
fortfarande inte lärt mig att man bör gå och lägga sig 9
(eller egentligen ännu tidigare) om man vill orka leva
och vara hyffsat normal dagen efter då man har
småbarn som fortfarande inte lärt sig att på natten då
sover vi!

Tolv gick jag och la mig igår och skylla mig själv fick
jag göra idag. Men värsta lyxmorgonen med leenden,
bus, pussar och kramar hade jag också
... och sånt kan man leva länge på!:)


Gullepluttarna busar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0