Sötteli-sött

Annacill har fraktfritt månaden ut.
Kollade in och hittade det här söta kak/godisfatet
bland leksakerna.


Små söta kakor eller praliner i trä.

Med mina pysselögon ser jag direkt att man säkert 
skulle kunna ha jättekul själv med en rundstav, en
såg, lite sandpapper och roliga färger en limpistol,
pärlor och (varför inte) lite spetsband och annat
skoj.
Alternativt måla om och dekorera färdiga men 
aningen trista träklossar/byggklossar.

Mina latögon säger dock att det är något att kul
jag kan spara till framtiden.
(då de små blivit mindre små och lärt sig uppskatta 
snitsigt hantverk med detaljer - istället för att ta
sönder och stoppa i munnen)

... och då jag har mitt sy/pysselrum klart.
Såklart!

För då kommer jag ju helt auto-magiskt att
plötsligt få fingrarna ur!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0