I love my mug!

Idag (eller imorse) promenerade jag och D till 7-eleven
i fin-vädret.
Just idag (eller ja, imorse) så kom jag nämligen på att
jag faktiskt borde motionera lite mera och äta aningens
mindre sötsaker så att jag kanske kan komma i mina
"gamla" kläder till sommaren i alla fall.
Ja, med betoning på KANSKE;)
Sötsaker är gott och motionera är inte alltid roligt;P

Men på 7-eleven blev jag kär.
I en mugg.


29 kr kostade den "lilla" skönheten som ger mig vilket
kaffe jag vill för 15 kr resten av året.


Daniel suckade åt mig och skakade på huvudet då jag
tackade nej till bulla (av hälsoskäl;) och sedan nöjt gick
därifrån med en dubbel latte som ingick med muggen
då den snälla farbrorn i kassan tyckte att en enkel såg
så ensammen ut i den stora muggen.


Hemma testade Astrid skaloverallens vattenrestistans
och smaskade både äckelvatten och snö.



Mmmm, smutsig snö är gott som glass
... tydligen.


Ozzy är stor och får klä sig själv. Jag är imponerad
av att han har både byxa och tröja OCH skor på sig.
Det händer inte varje dag.


Min stora och fina (förvirrade och lite småtjuriga)
pree-teen prins♥

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Höll overallen tätt? ;)

2010-04-12 @ 06:12:32
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är imponerad av att ni redan har hunnit promenera fram och tiillbaka till 7-eleven, varit ute och kommit hem! klockan är inte ens 10.00!:O

Shit vad hurtiga ni är;D

Vi har superfint väder, och vi har varit uppe i några timmar nu, men jag samlar fortfarande kraft för att börja ta på småttingarna (och mig själv)och bege oss ut..hehe:) lite slowstartad sådär;)

Snygg mugg!:)

2010-04-12 @ 09:59:20
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0