Från rygg till mage

Det klarar lilleman nu sen några dagar tillbaka,
har glömt att dokumentera det för framtiden.




Goa glada Hilding hänger gärna med i gåstolen
då han inte gymmar.


Idag spenderade jag och Hilding förmiddagen på
Växhuset där Hilding fick både premiära babysång
och göra små hand- och fotavtryck i färg.
Väldigt många vuxenpoäng till mig där tycker jag
faktiskt. Lite konstigt kändes det att vara där utan
Astrid, som vi lämnade av på dagis innan vi
promenerade dit, men väldigt lugnt och skönt med.
Det är ganska bekvämt med bara ett barn ibland
... och extra bekvämt med ett som är stationärt!
Men på torsdag då Astrid inte har dagis kanske vi
går dit igen.


MiniHulkens pyttesmå gröna hand och fotavtryck.

Kommentarer
Postat av: Carolina (Ivars morsa, från FL "höst/vinter"-tråden)

Hittade hit i förbifarten å får värsta hjärtsmärtan på studs: det där gapande lilla barnet är ju bara to die fooooor! Han skulle lätt få bo hos mig, jag kan klappa på honom och klä upp honom och och och... ;)

2010-04-26 @ 22:41:39
URL: http://kanskefemton.blogg.se/
Postat av: lisa

mäh...extra stor miss att vi inte kunde komma till växhuset i måndags ser jag. Sång och handavtryck på samma dag...dom kan visst bara dom vill :-)

2010-04-27 @ 14:26:27
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0