Pumlan hjärta Tobbe



Daniels Tobbe har ÄNTLIGEN återvänt hem,
nästintill iaf!!
Frågan är bara vem som är gladast, Daniel eller Astrid.

Pumlan brukar ju vara lite blyg för "nya" människor
numera, men den där Tobbe kan hon inte bara låta bli.;)
Hon tittar på honom med stora ögon, klättrar på honom,
pillar honom i ansiktet och klappar honom på huvudet.
Jag vet inte om det är den gemensamma frisyren som
binder dom samman eller vad?!

Jag är också väldigt glad att Tobbe är här. Han får gärna
"hålla koll" på Daniel!;P
Igår drasade killen ner från stegen och föll rätt ner i 
backen när han skulle fästa stuprännan uppe vid taket.
Eller rättare sagt han OCH stegen ramlade och Daniel
lyckades landa rakt PÅ stegen med ena sidan först,
så nu är han minst sagt blåslagen... men annars okej.
(så okej han nu kan bli;P)

Jag såg precis genom fönstret när han föll och hörde
braket, men sen när han bara låg kvar på backen så
vågade jag inte titta mera.
Det känns som mindre bra timing att gå och bli
ensamstående just nu!

Men som tur var så var ju Tobbe där... såklart! så jag
överlät gladeligen allt tittande till honom,
tills läget var lugnt igen!;)

Stabilt!;D

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken tur att han bara blev lite blå och inte bruten! TÄNK hur lång tid utbyggandet skulle ta då??! ;-)

2009-09-08 @ 07:18:07
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Ajaj... han får ta det försiktigt... tur det gick bra iallafall :)

2009-09-12 @ 09:22:01
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0