Lovely väder

Igår längtade jag efter hösten,
idag har jag ändrat mig!


Astrid (utan sele;) i vagnen.
Vantar på, för nu är det kallt!



Frida spelade match uppe på IP.

Jag höll allvarligt på att frysa arslet av mig eftersom jag inte
räknat med att hösten skulle vara SÅ snabb!

... Och så började det regna!


Astrid hade dock skoj klättrandes uppe på läktaren och krypandes
nere i gruset.


Fortfarande är det lite för farligt gott att låta henne leka själv i
grus obevakad för en halv sekund eller mindre.
Dom små gråa godisarna vill som lätt till att hamna i munnen.


Stor-tjejjerna klagade inte heller! Men då "fick" de ju också
springa runt som svettiga tok. (Plus att de faktiskt vann matchen.)


Jag längtar bestämt tills det bara är innebandy och basket som
gäller för Fridolina, för då får man som förälder sitta ner på
bänkar inomhus!

Oskars ishockey - Not so much!


Sen var jag dum nog att glömma börsen hemma, så en härlig
kopp med lite varmt kaffe fick jag också stå över.
Pumlan däremot fick både skorpa OCH en filt.

Men vad gör man inte för sina barn säg?!;)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Snygg Pumlan...diggar jeansen hon hade!! Ja nu är hösten här mer eller mindre :)

2009-09-03 @ 07:04:22
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! Jag tyckte jag kände igen dig. Har du varit och vikarierat på svedjeskolan för något år sedan innan du fick din lilla? I sådana fall har vi jobbat tillsammans. Jag blev paff då jag såg dig på avstånd då du var gravid med Astrid. Jag visste inte ens att du var gravid. Nu väntar du en till. Jisses. Själv har jag också fått en till. Ha det bra.Du får jätte gärna höra av dig till mig. Kram Sarah

2009-09-03 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0