In the City

Jag är inne i någon slags hemmafixar-period just nu,
jag gissar att det kallas baby-boa!;)

Astrid samarbetar inte dirket med alla mina miljoner idèer
och infall, men ibland kanske det kan vara lika bra!

I brist på större projekt, som att måla färdigt huset och
tapetsera så roar jag mig istället med små mini-projekt.
Det senaste;
Klistra upp silvriga väggdekaler på dörrfönstrena!





50 spänn på dollarstore och jag blev kär... utan att ha
någon som helst aning om vad jag skulle göra av dem.

Men nu har jag ju insett att de skulle passa PERFEKT!
ihop med min "vill-ha" kökslampa från Elkedjan!=D



Bara jäkligt synd att jag redan fyllt trettio och att det är
så väldigt lång tid kvar tills 40, då priset som ligger på
1695kr känns lite väl avlägset för en generös julklapp!

Men jag vill ha den ändå!

(Helt klart så skulle det ju även bli mycket mysigare för
bebisen i magen att komma hit om vi hade en så snygg
lampa i köket!;P)



Halldörren fick sig också en släng silvrig stads-siluett, även
om det syns dåligt på bilden.

Vem kan få nog av silver?!?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt,,

JAg såg oxå den lampan.

Vi har ju denna

i mattkrom som jag älskar och var bara tvungen att ha och det ville snigel oxå så jag slapp gnälla mig til den :-)

http://www.belysningsdesign.se/admin/ViewerPage.aspx?ident=lampor%2ftaklampor%2flovedinner3&kind=600&id=249&catID=1&langID=10



hoppas länken funka

2009-09-29 @ 08:43:31
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Riktigt snyggt..´. :)

2009-09-29 @ 09:01:52
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0