Höst Make-over

Allt jag ser är LILA!

Jag har helt klart drabbats av den nya trenden och gått
och fått dille på det mesta av denna underbara färg.

Hittade 2-pack med gardinlängder på Dollarstore för en
50-lapp(!), helt pefekt med andra ord. Och sen kunde jag
inte heller låta bli lite nya ljus och kuddar från Lagerhaus
och Åhlens.

FÖRE;


EFTER;


Som vanligt när det kommer till att leva med barn så får man
väl kompromissa en aning.

Såhär såg min fina ljusbricka(I PLAST;) ut före Astrid;



Och efter Astrid;

 
Världens underbaraste ljuslyktor från Åhlens.
Klarar vad som helst! Tro mig, för varje dag kastar Pumlan
dom i golvet efter att hon först vittjat dem på värmeljus de
mornar jag glömt dessa kvar sedan kvällen innan.


Fortfarande hela!

Bokhyllan fick sig också en uppfräschning, i brist på en ny
och snyggare skänk/byrå. Just nu är det ganska bra att
kunna stoppa saker och ting HÖGT upp!;)


Upprensat och bortplockat med en massa nya plastbackar från
Claes Ohlsson att hiva ner leksaker i.

Jag kan aldrig låta bli roliga men aningen onödiga saker!
Denna gång i form av coola bokstöd med orden;

End of...


The story!


Nu har jag dessutom snöat in mig på en LILA ryamatta från
Jotex. Behöver jag den?.. näe!
Men jag VILL HA den!;D


Bild från jotex.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart du behöver den! KÖP säger jag. Den var ju hur snygg som helst..och innan du skickar iväg beställning så meddela mig så kan jag också kasta med lite grejer i beställningen :-D

2009-09-24 @ 13:03:47
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint Fia! Lila är supersnyggt!! Såg det här barnrummet och kom liksom at tänka på dig, undra varför ;-)



http://www.styleroom.se/album/9693

2009-09-24 @ 18:39:23
Postat av: Mrs Hillford

Ja, glömde ju skriva vem det var ifrån!



Kram kram!

2009-09-24 @ 18:40:06
Postat av: Lotta & Joel

Läckra bokstöd...var hittar man dem ;)

2009-09-24 @ 22:16:28
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snyggt jag älskar oxå lila.

visst var det coolt med en egen stuga.

Ska bli så skönt nästa sommar längtar redan tok mkt dit så vi ska åka redan i morrn och pyssla på lite där.

2009-09-25 @ 00:31:25
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj va fint....vill ha, vill ha, vill ha.... Måste nog på stan å kolla lila saker nu alltså....

2009-09-27 @ 09:42:10
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0