Holy Shit!

Pumlan har fått en supersnygg ny pekbok.


 
-Men mamma! Det är ju en BIBEL!?!
utbrister Fridolina förskräckt.

-Ja, gumman jag ser det. Det står ju liksom utanpå,
svarar jag.

-Men VARFÖR har du köpt den då?
undrar Frida och ser minst sagt skeptiskt ut.
-Den handlar ju typ om Jesus och sånt!?!


Ja, helt ärligt köpte jag den mest p.ga den snygga chock-
rosa färgen, guldet och de roliga figurerna!;D

Men eftersom varken jag eller D är konfirmerade än
mindre gifta eller ens förlovade och inget av barnen är
döpta så kan det väl inte skada heller med en liten pyttig
smula kristlighet!;)

För Oskar och Fridas del är det nog redan kört.
Men nu är det iaf inte mitt fel om Astrid går och blir
satanist!;P

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken tjusig Bibel ;).



Ja IKEA svängen var bra. Hittade lite smått och gott. Och alltid är det ju kul att gå med mamma då hon för det mesta envisas med att ta notan ;).



Hur har ni det då?

2009-09-23 @ 09:37:09
URL: http://nilssonosback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0