Nope

Det blev ingen sovmorgon imorse.

-Hon är så pigg!... Hur kan hon alltid vara så pigg? 
undrade Ozzy medans han halvlåg i soffan och kämpade
med att få på sig lite kläder innan frukost och skola.

-Jag har faktiskt ingen som helst aning, Oskar! svarade jag.

Det är lite som i filmen When Harry met Sally när Meg Ryan
fejkar orgasm på ett fik och en annan dam i fiket efteråt
beställer;
-I´ll have what she´s having!

We want what Astrid´s having!;)

Igår kväll sövde jag henne vid 19-tiden, kring 22 hörde D
ljud från sovrummet och då stod hon upp och hojtade och
hoppade i sin säng. 23.30 turades vi om att i stort sätt hålla
fast henne i våran säng då VI ville sova.
Och strax före 07 vaknade jag och hann precis se henne
försvinna ner över sängkanten, fötterna först, iväg mot
nya äventyr.


07.00 och Astrid är uppe och klättar på kossan.
Kan man börja morgonen på något bättre sätt?!;-)

Att sova verkar ibland totalt onödigt om man är 11
månader gammal och heter Astrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0