Det här känns ju aningen fel

Vaknade imorse strax före halv fem och kunde bara inte
somna om. Efter att ha legat och vridit mig till 05 så av jag
upp då liten i magen också vaknade och började böka runt.

Problemet är ju bara ATT ASTRID FORTFARANDE SOVER!!!

Nu har jag hunnit duscha och tvätta håret, tömma disk-
maskinen, slagit på en tvättmaskin, läst bloggar och kollat
både tradera och familjeliv...
och fortfarande är det bara jag som är vaken!

Det känns ju nästan som om jag bara slösar bort värdefull
sovtid. Jag är bara inte trött!

Av bara farten var det nära att jag slog på Barnkanalen i
bakgrunden då jag slog mig ner i soffan, men nu ligger
jag istället och slötittar på Americas funniest home videos
(i brist på annat).

Ganska mysigt egentligen.
Nu väntar jag bara på att min lilla smurf och övriga
familjen också ska vakna!

Jag börjar ju nästan få lite tråkigt!:)


Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Är det inte typiskt när man väl FÅR sova...då kan man inte... nåja det är mysigt att få grejja på i fred på morgonen också... jamen skojjar du... Astrid är ju värsta stor tjejen juh :)

2009-09-25 @ 06:45:04
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0