Kan man

Kan man stoppa en blöja full med kiss på huvudet?


... nej, det kan man ju inte.
För den är ihoprullad och rullar därför hela tiden bara av!
Mohahaha!


Astrid drar på sig en mössa istället och sparkar iväg med
gå-stolen
(... som även låter BRrrrrrrr!)


Ringer lite i telefonen.
-Hallå! hallå!
(fast låter mer som Aah, Aaaah)

Daniel har smitit iväg på nöjesresa till Umeå över hela
helgen. Ingen större fara i sig, helgerna brukar vanligtvis
vara ganska lugna och behagliga att överleva "ensam".
Inte lika många tider och saker att passa in som på övriga
veckodagar. Men eftersom han inte varit hemma allt för
mycket innan heller så tyckte jag absolut att det var värt
minst ett par nya skor - till mig! (såklart;)

Men nu ringde Fridas baskettränare igår och tyckte det var 
SÅ roligt att Frida anmält sig som frivillig till att spela
basket-cup i helgen tillsammans med flickor-99
... ute på ARCUS!
Ozzy har någon slags innenbandy-turnering imorgon
(men åker som tur är med våra underbara grannar).
Astrid klev upp strax före 06 imorse och verkar vara på
riktigt "riva-allt-jag-ser" humör.

Så nu börjar jag plötsligt känna att den här helgen nog
mer är värd minst TVÅ par nya skor!
... och kanske möjligtvis även en ny kökslampa!
(eller en höst/vinterjacka som går att stänga!;)

Dammit!;P

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha...Frida då...anmält sig till basketcup :-D Du får hojta till om du behöver hjälp med något.

2009-09-26 @ 07:52:39
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: ida

Jag har både Oliver och Jocke i Umeå, verar var mycket på gång där i helgen :)

2009-09-26 @ 18:27:22
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Det blev fullt upp med andra ord... vad stor hon har blivit Astrid!!

2009-09-27 @ 20:07:03
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0