Aliens smuffins

Frida började morgonen med hosta och kraxade runt som en
liten kråka, så det blev ingen skola för henne idag.

Nu verkar de dock redan mycket bättre.
Inte helt fel heller att ha storgumman hemma. Nyss kom hon
och bjöd mig på lite hembakade muffins.

Supergoda!

Men jag är inte helt säker på att de är riktigt bacillfria


... ser ju aningen misstänktsamma ut!;-D

-Jag kallar dom för "Frida Johannsons Aliens Smuffins" 
förklarade Fridan.


Puhh! 
Och jag som nästan trodde att hon försökte bjuda mig på lite
svininfluensa!
=)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Trevlig blogg.

2009-09-03 @ 12:41:34
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Det var de snyggaste muffins jag någonsin skådat :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0