Vintertid

Imorse vaknade "vi" (som i jag och Astrid) tidigt.
Som vanligt. 
Och ännu tidigare blev det ju i och med vintertiden, men
egentligen gör det mig ingenting. Nu för tiden vaknar jag
nämligen ofta t.om FÖRE Astrid helt av mig själv och är
skitpigg! Jag tror att det måste vara graviditeten som gör
mig lite knasig!

Eftersom vi är hundvakter i helgen så knatade jag och
Pumlan ut med mormors små vita ullbollar vid 8, sen har
vi bara ätit frukost och tagit det lugnt.
Tro det eller ej, men jag och D har knåpat ihop en mat-
lista för hela veckan och senare idag ska vi åka och
storhandla på Ica maxi... för första gången... EVER!!!
Det är nästan så att klockorna stannar;)

Sen blir det också innebandycup med Fridolina i
sunderbyn.


Pumlan och vovvarna. Tyvärr var det mer regn än snö ute idag,
man jag längtar fortfarande till julen.


Kommentarer
Postat av: Marie

De vreds tillbaka en timme i varje fall, haha. ;)

2009-10-25 @ 11:28:07
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0