Pumlan "modellerar"

Vi höll oss inne mest hela dagen igår då det stormade och
regnade så mycket ute.
(Fast jag åkte iofs in till stan alldeles själv med buss sent på
kvällen då det är mörkt ute, tillsammans med en massa
fjortisar, och fikade med lite andra gravidisar på Roasters. 
Trevligt, trevligt!:)

Men Astrid den lilla skiten fick snällt nöja sig med att vara
hemma hela dagen och roa sig med att prova de nya
kläderna bl.a... inomhus!


Pumlan går med vagnen. Runt, runt.

Jag tror ju lite att det skulle vara betydligt enklare för henne att
gå alldeles själv än att gå runt och lyfta på hela vagns-åbäket
varje gång hon vill svänga.
Men det får hon väl upptäcka själv inom tid!


Matar draken med en boll.


Plockar böcker.


Stannar upp för lite fika-paus mitt i leken.

Som tur är börjar Astrid bli mammas tjej och tycker numera
att prova kläder är ganska roligt;)
Hon hjälpte t.om till med att ta på jackan och byxorna... och när
jag sedan försökte ta av henne kläderna igen blev hon piss-sur
så byxorna fick stanna på ett bra tag.


Käkar lite duplo.

Nya mössan satte hon också tillbaka på huvudet själv.
Tydligen har vi det ganska kallt här hemma!

Kommentarer
Postat av: johanna

naaw! lillpumlan kanske får samma intressen som sin mor ändå ;D

2009-10-08 @ 17:35:02
URL: http://argente.blogg.se/
Postat av: emma

ÅH vad fint, Milla vill också ha det! Eller gröna småfolk, såå himla fint! Vilken storlek är det där?

2009-10-08 @ 20:05:35
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0