Insane

För någon dag sedan kollade jag in på Tradera där jag
hade en katvig-mössa i minneslistan som jag funderade
på att buda på.
Skummar lite snabbt "kortast tid kvar" och upptäcker då
detta fina set med jacka och tillhörande byxa med
hängslen.



Jag BEHÖVER det verkligen inte då jag redan har en
skaljacka och byxor från P.op till Pumlan
... men det ligger så himla lågt att jag bara MÅSTE
slänga dit ett bud,
bara för att höja priset... eller något!

Kanske är det bara är jag som får för mig sånna
knäppa saker ibland?!?
men rubriken lyder ju som sagt; Insane!;)

Hur som helst så leder jag plötsligt auktionen och
INGEN budar över mig!
Shit, shit, shit! tänker jag... och sen måste jag messa
Lisa för att berätta vad jag precis gjort på ren impuls.
(känns inte riktigt som något jag vill messa till D)

225kr kostade det mig (plus att jag även budade hem
mössan;) och igår kom bägge grejjerna med posten
och var alldeles supersnygga!
Också ihop dessutom!

Tur ändå att vi väntar tillökning ibland, annars hade
det ju kanske kunnat kännas lite onödigt!;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gunvald kommer bli snyggast i stan med de supertuffa nya höstkläderna med matchande mössa ;-)

2009-10-08 @ 11:00:29
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, jag tänkte just skicka iväg något i stil med det Lisa skrev, men jag ville använda namnet Zeburlarisonin (eller vad fan det nu var). ;)

2009-10-08 @ 15:00:43
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Hihi...tur att samhället vill arbeta bort könsmönster ;) då spelar det juh ingen roll vad det blir för något - bebban i magen :P...

provade göra chokladbollarna och tyckte det gick riktigt bra...tror man helst ska använda riktigt smör för det stelnade jätte bra. :)

2009-10-08 @ 20:57:01
URL: http://bergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0