White Christmas

Ute är det dock ingen snö, men däremot regn.
MASSOR av regn!

Idag har jag istället roat mig med att måla en av väggarna i 
vardagsrummet VIT medans Pumlan var på dagis och roade
sig på eget håll.

Aningen optimistiskt kanske i v.39... men med lite vilopauser
och mycket svett så gick det med. Höll knappt på att ta mig
till dagis sen för att hämta upp lill-Älsklingen men nu är vi
härligt nog hemma och har hunnit både äta mellis, byta
bajsblöja OCH busa en stund.

Men nu tar jag paus!
Synd bara att Astrid redan sovit sin lilla nap på dagis och inte
alls känner för att bara ta det lugnt!

Det är där storasyskon är BÄST att ha!;)

Nu ska jag slöa i soffan ett tag och bara njuta av att iaf en
av väggarna är vit. Någongång i framtiden ska två till bli de
med och den fjärde ska spacklas, slipas och få en fondtapet
... men det ligger nog lååångt i framtiden (tyvärr).

Jag älskar vitt just nu
... måste betyda att jag verkligen håller på att bli gammal!
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0