V.36

En månad kvar till bf...
(Och nu föddes en liten Oskar;)

Idag har jag återigen varit på snabbvisit på mvc.
Jag har inte speciellt mycket att klaga på, inga funderingar och 
orkar inte ens hitta på några "fejk-frågor" längre så besöken
går rätt snabbt!;)

För tillfället känner jag knappt av någon foglossning och ryggen
är helt okej så länge jag inte rör mig allt för mycket. Benvärken
har också blivit bättre och inga svullna händer eller fötter har
jag hittills.

Dock funderar jag allvarligt på att börja tvätta upp Astrids
gamla babykläder och packa iordning en väska då samman-
dragningarna och förvärkarna om kvällarna börjar ta riktigt ont
ibland

... fast tyvärr tror jag väl mest att det bara rör sig om helt
vanliga "flerbarns-graviditets-sympton",
men man kan ju alltid hoppas!



Lite snabbfakta från idag;
Blodtryck - 101/59
SF-mått - 34 cm
Hjärtljud på bebben - 144

Vikt på mig - 12kg plus... lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0