Nope!

Ingen november-bebis här inte.


Vecka 40 idag (39+1),

Om min beställning på en novemberbebis ska hinna gå
igenom nu så börjar det bli riktigt bråttom.

Synd bara att min förkänningar är lika men noll
och ingenting!


Har precis varit på utvecklingssamtal med Oskar och blev
återigen positivt överaskad av hur bra det äntligen börjar
gå för våran älskade storkille i skolan.
Pojken som hatat skolan sedan han började 6-års börjar
faktiskt tycka att det är lite roligt att lära sig saker i år 4.
Halleluja! Oskar är BÄST!:)

Sedan har jag också fått känna mig lite som ett
utställningsobjekt.
Så kan det gå då man äntrar skolan lokaler;)
Man riktigt hör hur de viskas när man går förbi;
-Där är Ozzy i fyrans mamma!
-Hon har en bebis i magen!

Nähä?! och jag som annars tyckte att just den biten var
ganska så uppenbar! Men då kanske jah inte har så
himla stor mage som jag trodde?!;)

Dessa gulliga ungar.

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hihi... spännande att se vilket datum det blir ;)

2009-11-30 @ 19:37:05
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Lena -Chokladmamman

Åh vilken underbar mage du har! Jag börjar längta lite till att få en sån där igen jag också. Ända tills jag får det, då kommer jag nog ångra mig. ;-)

2009-11-30 @ 21:41:15
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Postat av: sanna

ingen bebis än, men en otroligt vacker mage!! :)

2009-11-30 @ 21:43:06
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0