Mycket roar små

... och mycket roar mig!

Eftersom jag fortfarande inte verkar vara i något speciellt
stort behov av sömn... överhuvudtaget!?! så har jag plötsligt
väldigt mycket "egen" tid om kvällarna.
Barnen sover ju liksom till skillnad från mig (och D), även om
han nästan alltid också somnar före mig.

Det finns inte mycket jag följer på tv för tillfället så istället
har jag roat mig med kolla en massa gamla avsnitt av Two
and a half men
på datorn... och Chris Rock.

Jag ÄLSKAR Chris Rock!
Man skrattar så man grinar!


Chris Rock om kärlek och förhållanden.
... jag önskar att Daniel kunde skaffa sig en sådan yes-stämpel!;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ÄLSKAR oxå honom!!!

2009-11-12 @ 23:31:00
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Två och en halv män brukar vi också se... rätt skön avkoppling :)... Snygg uppdatering av bloggens "outfit" :)

2009-11-13 @ 19:19:39
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0