Linda Rosing

Av någon outgrundelig anledning så har jag fortfarande kvar
Linda Rosings blogg på bloglovin sen i somras.

Jag hoppas innerligt att det beror på det enkla faktum att hon
har bf den 4 december och jag den 5:e.
Men helt säkert kan jag inte säga!

Oftast brukar jag dock aldrig läsa hennes inlägg. Jag
skummar mest rubriken och klickar sedan för läst-knappen.
Men senaste tiden har det nästan varit lite roande att bara
läsa igenom de första meningarna som presenteras direkt
under rubriken.

De flesta inlägg börjar nämligen med hur trött hon är, hur 
jobbigt det är att vara gravid och hur dåligt hon sovit under
natten.

Jag inser ju plötsligt att jag innerst inne (eller kanske inte
ens speciellt långt in alls)
är tokigt elak som på något sjukt 
sett kan finna lite lycka i någon annans "olycka"! 
För fortfarande, alla gravidomständigheter till trots, så mår
jag ändå väldigt, väldigt bra! Just nu har jag nog faktiskt
ingenting som jag kan klaga på (förutom att jag bara är
LESS;)
Det är ju nästan lite orättvist.

Men nu kommer jag väl säkert att få gå omkring och vara
gravid extra länge bara för det!

Åhhh, så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0