Jag saknar mina jeans!

Det är inte så svårt att välja kläder längre.
Valet står ofta mellan svarta tights... eller mjukisbyxor!

Väldigt spännande och inte så kreativt. Jag kollar knappt i min
garderob längre heller, tar bara på mig första bästa linne
alternativt t-shirt och så en kofta.
Om jag slår på stort så kanske en tunika.
Och så stödstrumpor, som alla är fula som stryk och egentligen
borde bytas ut, men jag vägrar köpa nya. Och sen tofflor.
Jag ÄLSKAR tofflor!

Bh-ar har jag fyra stycken just nu som passar. Allihopa samma
modell så valet mellan svart... eller vit, är ju heller inte speciellt
invecklat;P

Jag längtar tills man kan stå på morgonen igen och klura och
fundera över vilka kläder man ska ta på sig. Inte i brist på
annat utan pga av det är svårt att bestämma bland alla roliga
alternativ.

Och trosor. När jag kläckt den här ungen, som D brukar säga,
ska jag shoppa tokmycket nya underkläder. Kräks på alla
urtvättade h&m hipsters som ligger överst i min låda nu och
bara ser fula ut!

För att inte tala om jeans.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
vad jag saknar mina jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0