Inte längre 2-siffrigt

9 dagar kvar till bf!!!

Börjar känna mig en smula nervös faktiskt.
I alla fall de stunder då förvärkarna faktiskt börjar ta ont.
Så länge de knappt känns är jag såklart inte orolig alls!;)

Daniels bror, som är yrkesmilitär, åker ner till Afghanistan
ungefär vid samma tid... där han ska spendera tre månader 
med att RÖJA MINOR(!) med hund.

Kul!

Jag kan på rak arm komma på ungefär en miljon saker jag
hellre hade gjort än det. Föda barn är ett av dem!

Skönt med lite vidare perspektiv ibland.
Det här blir nog bra!

Snart är det bara 8 dagar kvar
... men vem räknar?!?;D

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska påminna dig om det om du uppdaterar när det sätter igång på riktigt- du slipper iaf röja minor i Afghanistan. ;)

2009-11-26 @ 18:54:07
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Om man ska tänka positivt så finns det alltid dem som har det värre... Du får tänka på vilken lycka du har att du kan & får föda barn ;)

2009-11-26 @ 19:53:19
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Är det sant!!!!!!!!

Det är verkligen hundra år sen vi sågs!

Vi får väl komma på bebisbesök sen! Kram och lycka till! det kan ju ske när som helst :P

2009-11-26 @ 20:38:17
Postat av: Maria

Bara 9 dagar kvar!!! När som helst med andra ord;) Vad spännande!:) Längtar;D



Ja Thomas är ju tokig! Afganistan av alla platser, och RÖJA MINOR av alla sysslor!

Nä, jag gillar inte den planen;)

2009-11-26 @ 23:29:19
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0