En häftapparat

Ibland önskar jag att Daniel hade en blogg!

Egentligen mest av den enkla anledningen att han inte är
riktigt klok någonstans!
Så att man får skratta ÅT honom flera gånger per dag!
;D


Igår då Astrid var gnällig och grinig sent på eftermiddagen
ringde jag honom på jobbet och tyckte att det var hög tid
att komma hem.

-Jag kommer... snart. Fick jag till svar. Jag håller bara på
att laga min häftapparat.
-Men skit i den! tyckte jag.

Men det kunde han tydligen inte.
Hans kära medarbetare Pelle och Palle (typ Bill och Bull;)
hade nämligen roat sig med att tejpa fast hans häft-
apparat i skrivbordet med massor av tejp. 
Så då Daniel slitit lös den för att häfta ihop två ynka små
papper så hade den givetvis gått sönder.
(surprise, surprise;)

Och nu hade han precis som hämd varit tvungen att tejpa
ihop bägge deras möss med massor av tejp och sedan
gömma dem INNE i Palles dator...
som han dessutom sedan skruvat ihop igen så hårt han
kunnat!

Och helt omöjligt att han kunde komma hem innan han
lagat sin häftapparat igen och häftat ihop papprena!

Tydligen har de inte så många häftapparater på
Koneo... eller vad?!

Kommentarer
Postat av: Soppa

hojja karlar tur att dom ofta är söta för annars så hade vi inte orkat med dom ;-)

2009-11-12 @ 10:49:32
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Jullan

Haha.. jag är så glad att du har en, för av nån underlig anledning tror jag Danne inte skulle ha tid med att blogga... han har ju så fullt upp med att jobba på Koneo, de verkar jobba så hårt där ;)

2009-11-12 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0