Fixerad

Fast det kom väl inte som någon stor chock direkt.

Nu tycker då JAG att det börjar bli hög tid för bebisen att flytta
"hemifrån". Hur bortskämd är inte jag?! 11 dagar kvar till bf
och jag har redan börjat vänta och räkna ner... det kan bli en
låååååååång väntan med andra ord!;P


Det är trixigt att fota magen själv, dessutom med en värdelös
kamera. Ungefär såhär ser den iaf ut från mitt håll sett;)


Från sidan ser den dock t.om ännu större ut!;P

Barnsmorskebesök idag. Man vet att man har en bra barnmorska
då hon inleder träffen med att förvirrat och ursäktande stressat
börjar leta efter sista besökets saknade anteckningar... tills jag lite
försiktigt inflikar att om hon letar uppgifter från den 24 november
så finns det nog inga ännu - det är nämligen idag!

I love her! Hon är så härligt förvirrad och gullig samtidigt och får
mig att känna mig helt normal:)

Lite snabbfakta;
Blodtryck - 105/61
Järnvärde - 113,5
Socker - 4,6
SF mått - 36 cm
Hjärtljud♥- 160
(det var någon som blev riktigt upprörd då bm skulle känna och
klämma på magen;)

Viktökning på mig - 14 kg
(hittills, men det känns nästan lite för bra för att vara sant, så om
en vecka ligger jag väl på "vanliga" 17-22kg plus;)


Annars så mår jag faktiskt riktigt bra igen. Ont i ryggen och
ganska mycket förvärkar och sammandragningar om kvällarna
eller då jag anstränger mig, men absolut inget jag inte kan leva
med.

11 dagar kvar alltså!
Jag vill ha bebis NUUUU!
(och så lite julmys, snö och ADVENT)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men herregud 11 dagar! Du får ju bebbe när som helst ju! =D



Och med huvudet före denna gång? ;)

2009-11-24 @ 13:52:25
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Jullan

Iiiiiiiii vad spännande ! Jag blev ju riktigt pirrigt nervös, av ditt inlägg :P

11 dagar, är ju i princip inget. Ska knipa tummen för att den kanske tittar ut liiiite tidigare.

Vi är så nyfikna på vad de blir för en krabat, denna gång!



Håller tummen!

2009-11-24 @ 14:16:28
Postat av: Lotta & Joel

Tiden går verkligen fort...tyckte det var nyss du skrev att du var gravid ;)... Blir spännande att se när den Lill* kommer ut...

2009-11-24 @ 18:32:04
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0