20 dagar

Alltså är det nu mindre dagar kvar till bf än det är kvar till
julafton då man börjar öppna luckorna i adventskalendrarna
den 1 december!
Fast nu kan det ju faktiskt lika gärna vara 24 dagar kvar...
eller ännu mera.

Jag är ganska säker på att bebisen iaf har passat på att fixera
sig i helgen. Här har då varit ett himla bökandes och stökandes
någonting har den då pysslat på med. 

Numera puffar, buffar och ilar det även bra mycket längre ner
än tidigare. Så långt ner att jag igår var tvungen att ropa på
Daniel då jag låg och sövde Astrid för att fråga honom om den
verkligen skulle vara SÅ långt ner och böka!
-Men shit! Inte vet väl jag, svarade han. Har du tänkt föda nu
eller?

-Näe, det tror jag iaf inte.
(Ja, man skulle kunna tro att vi aldrig väntat barn tidigare;)

Jag föreslog att vi skulle ha sex för att locka ut ungen lite
snabbare, men fick bara en (minst sagt) äcklad min tillbaka...
så jag tog det som ett nej!;)

Daniel var egentligen inplanerad att flyga ner till Stockholm på
onsdag, vilket kändes lugnt tidigare då jag beställt bebisen till
den 22:a!;)
Men nu känns det inte riktigt lika lugnt längre, för även om jag
säkert kommer att åka på övertid den här gången så känns
det läskigt att chansa.

För utan Daniel på hemmaplan blir då inga bebisar födda här
inte.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Vi väntar med spänning och håller tummen för att det inte blir tal om nån övertid. :P

Vill ju se vem det är som gömmer sig därinne..Så vi kniper alla tummar vi har för att den stannar tills pappsen kommit hem, från Stockholm, men tittar ut strax därefter ;)

2009-11-15 @ 20:10:47
Postat av: sanna

HAHAHA!! gillar daniels reaktion på sexet, och även skräcken i rösten (som jag kan höra framför mig, jonas var likadan när mitt vatten gick! så himla komiskt!).



heja bebis, hoppas du slipper gå över tiden, det är ju så drygt!

2009-11-15 @ 21:44:13
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Soppa

Jo men låt han åka jag kan hämta dig fast mitt i natten och så följer jag med på förlossingen vi kan dricka cola på burk och sen så kan jag sätta på en tens apparat så du lindras lite i värkarbetet. Sen så kan du skrika lite jag bryr mig inte så du behöver inte känna att du är i vägen om jag är med . vad tror du om det ?? Låter det som en bra plan :-D Så våldta honom nu så det sätter igång.

Kram

2009-11-15 @ 21:53:05
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Krulli

Hej!



Får jag publicera dessa bilder på Magbloggen?



Magbloggen är en blogg som startade för att visa världen hur de äkta och riktiga magarna ser ut. I alla storlekar, former, åldrar och färger.

Lite för att motverka size zero-hetsen som pågår.

2010-12-11 @ 19:17:03
URL: http://ttp://magbloggen.wrodpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0