1:a advent

ÄLSKAR allt som har med julmys att göra.

Funderar på att åka in till stan och gå på skyltsöndag
... men jag har inte riktigt bestämt mig.
Grabbarna grus är på hockey (nähä!), Astrid verkar
ha blivit lite förkyld och Fridolina har sovit över hos en
kompis och ska sedan dra in till stan tillsammans med
farmor och farmors väninna
... inte sååå sugen att haka på dom;)

Sen var jag nästan en heldag på stan igår, alldeles,
alldeles själv. Så skööönt!
Nu är alla julklappar färdiginhandlade och avslutnings-
vis köpte jag även en (tidig) till mig själv;

Två söta plåthus för värmeljus på Mique.




Myyys i mörkret!

När Fridolinan sen kommer hem idag så ska vi julpynta.

Insåg bara imorse att även om jag har adventsljusstake
och lite småkraffs att pynta den med så har jag lika
förbenat glömt att köpa ljus till den!
Sånt som kan vara bra att ha kan tyckas.

Kanske inte helt utan anledning som jag inte heller kunde
motså detta anteckningsblock från Lagerhaus tidigare?!


Gravid eller inte, så känner jag mig ofta både aningen 
glömsk och förvirrad mest hela tiden;) Tidig demens?!


Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hehe...kollegeblocket var riktigt tufft ;)... gillade de där husen också - mysiga i detta mörker...

2009-11-29 @ 15:51:20
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0