En lördag

Solen fortsätter att lysa, helt underbart!
Men idag var det f*n kallt ändå.



Mormors hundar behövde en promenad så vi kopplade dom små vita
terroristerna och tvingade med dem bort till 7eleven där jag och D köpte
varsin kaffe och bulla som vi sedan avnjöt i en lekpark på vägen hem...


... medans dogzen fick sitta kopplade vid vagnen och titta på;P

Av någon underlig anledning har jag dock tydligen gått upp hela 2kg märke
jag i morse då jag inte längre fick på mig mina "smaljeans", så nu kanske
det snart börjar bli dags att skippa bullarna!

(Observera att jag skrev snaaart, jag känner mig inte riktigt redo ännu;)

Eller så får det vara shit the same, jag satsar hur som helst inte på någon
beach 2009...
Och det kan väl vara tur;)
Idag fyller även Lisa hela 27år så vi var förbi dit tidigare under dagen och
käkade tårta och nu ska jag gå och käka chips och kolla tv med Frida och
J som har tjejkväll ikväll.
(Det är väl kanske inte så man går neeer i vikt direkt;)

fuck it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0