Nämen!

Grannen var över  och undrade om vi hade möjlighet att byta tid med
dem gällande storkillarnas utvecklingssamtal.
Det kan vi säkert svarade vi men då får du gärna tala om vilka dagar
och tider som gäller, för vi har inte fått någon lapp om några
utvecklingssamtal.
(Surprise, surprise!;)

-Oskar! Har ni utveklingssamtal snart, frågade jag min lille Einstein
när han kom hem senare på kvällen.
-Näääe! svarade han.
-Eller förresten, inte vet jag! Hurså?
-Tja, därför att William kom hem med en lapp där det stod att ni har
det ... för ett ganska bra tag sen!
-Mäh! Då är det fuskit, för jag har då INTE fått någon lapp!
-Har du kollat riktigt ordentligt i väskan då?
-Jaa, men jag VET att jag inte har fått någon sån lapp!
-Nähä! Då får du väl fråga fröken imorgon om du kan få en (ny) sån
lapp då!
-Okej!

Oj vad "förvånad" jag sen blir morgonen efter då Ozzy bara "råkar"
hitta en ihopknövlad och blöt lapp i jackfickan som börjar med
orden;

Hej!
Denna veckas brev handlar om mål och utvecklingssamtal...

och slutar med;
... Vi önskar er alla en trevlig valborg och en solig helg!

*Suckarnas marknad*
Det är knappt så man orkar bli irriterad längre.


Kommentarer
Postat av: sofia & Rox

Grattis på våran fina namnsdag ska jag börja med.



Oskar han försöker ju iaf du hade ju kunnat missa det :-).

Våra fröknar skickar allt sånt på mail till oss päron.

Kanske ett förslag ??

2009-05-15 @ 09:42:36
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha...vad go han är:)

Jag kan verkligen höra honom framför mig...

Mäh! då är det fuskit!:D

2009-05-15 @ 10:16:26
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Kan juh inte vara lätt för de små liven att komma ihåg några fåniga lappar :)...Soppas förslag var smart!!

2009-05-15 @ 15:23:15
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0