Åh vad jag älskar asfalt

Astrid är en liten snorunge;) så vi skippade mammafikat i Rutvik idag
och gick på en promenad i solen istället. Gympadojjor fram för nu är det
vår!!! Okej att det fortfarande ligger kvar snö i drivor mest överallt men
på vissa ställen kikar faktiskt asfaten fram. Det är värt att gå i blöta skor
då man får känna lite vårkänsla;D

När vi kom hem sov Pumlan så jag lämnade henne ute i vagnen och
öppnade köksfönstret för att jag skulle kunna höra då hon vaknade. När
vagnen står stilla brukar Astrid inte sova speciellt länge därför var jag
tvungen att gå och titta till henne då det hade gått en kvart och det
fortfarande verkade tyst ute.

När jag kommer ut ligger busbruden vaken och ler åt mig! Och inga
vantar har hon på händerna inte. Dom ligger däremot på marken
nedanför vagnen... och är alldeles blöta!


Busbruden sover ute i solen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mycket!!!!! ;)

2009-03-18 @ 22:15:39
URL: http://gammalfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0